2 månader

Idag är det 2 månader med Mathias, älskar honom enormt =) Han är en av de bästa sakerna som hänt mig och vill aldrig förlora den grabben..
Vi har gått igenom svåra, lätta och jobbiga saker men mestadels underbara stunder =)
Tänker på honom hela tiden och han verkar tycka om att vandra runt i mina tankar, verkar så i alla fall.
Trotts lite svartsjuke dramma, gamla ex, lögnare och fega anonyma typer som lagt sig i vårt förhållande så har vi ändå hållt ihop och det hoppas jag vi kommer göra länge till!
Älskar dig!



Det finns en låt som går: Ingen är som du, ingen rör mitt hjärtat så som du gör, jag kan söka i all evighet och se ingen är som du (8) 
Och den sångtexten stämmer verkligen in på dig Mathias..

Hittar dock bara stycket på engelska men lyssna på det och ignorer även "videon" till =)





<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0