UPPDATERING ;)

tjabba! jätte dålig uppdatering igen, trust me I know, men har knappt vart hemma på senaste och när ja väl är hemma så har ja ingen större lust :P

I lördags iaf efter ja hämtat min tele och så, så åkte vi och hämtade kusinerna sedan åkte i hem hit och bakade pepparkakor, elller aa alla andra bakade och jag sov (a) sen vid 8 fick ja skjuts till sumpan där ja mötte jennie, jimmy, pernilla och patricia, så drog ja patricia och jennie hem till jennie, och pratade och hade skojs, sen åkte patricia hem och ja följde med jennie till en kompis, hände lite saker vi inte behöver gå in på här så vid 8 på morgonen så åkte jag hem och kom hem vid 9, sen så sov ja från 9 till typ 15, gick upp och hade skit tråkigt, fram till 7-tiden då ja började fixa mig och sen mötte ja patricia, sebbe, victor, timmy och simon så drog vi hem till simon och kollade tv, skrattade och pratade, så drog patricia vid 00.05 och ja och victor vid 2 tiden.
Och idag då?
Jo ja skulle följt med jennie till stan och vi skulle mötas vid 14, och jag vaknar kl 15, skit störande! ja som verkligen ville med!! menmen. hon flyttar ju snart, inte kul de, jävla jennie! ;pp
så har bara legat hemma hela dan och snart ska jag bada, pusspuss

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Hahahaha! Hennes sätt att skriva. Jag skriver bara på mitt egna sätt...

2009-12-21 @ 19:08:09
URL: http://smilliez.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

du har inget eget sätt / personlighet //PATTE

2009-12-21 @ 19:15:08

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0