TOBIAS-DAG ;P

tjabba! inge bloggning idag inte ;p kom precis hem faktiskt, en lång dag alltså!
Först skola sen direkt efter skolan så kom tobbe och hämta mig i lastbilen så åkte ja med honom på jobbet, sen bytte vi till hans bil, åkte hem till honom, beställde mat, kollade film och pratade =) skit trevlig dag faktiskt, men e trött som fan nu så ska skutta i säng, tänkte bara visa att jag lever ;)

och imorgon blire nog lika dålig uppdatering faktiskt, kanske blir lite bättre iof för ja kommer nog hem tidigare än vad jag gjorde idag ;p ska ju vara med victor imorgon så åker dit direkt efter skolan då.
Och sen när ja kommer hem så ska ni få se en bild på en sak jag fick av tobias idag, hahaha kul kille ;) you gonna die! =)


Gäller att ha mycket inbokat nu så tiden till fredag(den 4e) går fort ;) mohahaha, älskar att ni är så nyfikna men snart får ni nog veta! Jobbigt att inte veta va? mohaha! e skadeglad! =D
aja godnatt puss!

Kommentra
Jag har talat: jonna

Du e så elak som håller en på halster så där....åka lastbil jo jag tackar jag...kul kul

Idag ny kille vad har du för dig bruden?

2009-12-02 @ 07:50:01

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0