SVAR PÅ KOMMENTARER =)

tjabba:) hemma samma tid som igår, inte bra för min sömn dehär alltså ;p men så e de när man har vänner som bor en bit bort, man vill ju inte åka hem skit tidigt direkt så då stannar man hellre lite sent :) ja började ju åka hem vd 9 och kom hem för en liten stund sen, har precis ätit middag, mums! var ju tvungen att få i mig något, annars har ja inprincip bara ätit mandariner idag..
nu ska jag iaf sova, de e skönt att vi har sovmornar till halv 10 domhär dagarna iaf!

Och sen lite svar på kommentarer bara:
först till anonym(fint namn (; ) så kan ja ju säga att nej det är ingen fest med 18-årsgräns som ja ska bli infixad på den 4e, va fick du de ifrån??? not true iaf =)

och sen till Jonna:
ja vet att jag är elak som håller de hemligt men för mig är de ju kul ;) ni verkar ju nästan lika förväntansfulla som mig bara för ni vill veta tihi =)
och åka lastbil är kul! =D sen har ja verkligen inte ny kille, nonono! förhållanden och känslor har ja lagt på hyllan för ett tag nu, ja har helt stängt av mina känslor bara vill inte ta tag i det, knuten är för hårt knuten för att ja ska orka knyta upp den om du förstår, men sen e de klart kommer de ngn som tar mig med storm så kanske ja vågar igen men blir nog inte än på ett tag dessvärre, it hurts to much! och vet inte vem du tänkte på om du ens tänkte på någon när du fråga de, du kanske mena tobbe som ja va med?? och det är iaf ett ex som ja va tsm med för ganska exakt ett år sen, och nu är vi vänner =)

aja godnatt puss!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

jag har mina källor vettu ;)

2009-12-04 @ 00:13:59

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0