STÄD TIME!!

tjabba kom hem för ngn timme sen, slutade strax innan ett men åkte till stan och köpte en piercing till mig och en julklapp till äldsta syrran sen åkte ja hem, upptäckte att skolkatalogen kommit så kolla i den lite, sen åt ja och nu har ja suttit lite vid datorn så är nog bäst att ja börjar städa nu så ja blir klar ngn gång också är ju en hel del att städa somsagt, men vid 6 ska ja möta julia också och låna en kyvert väska av henne, ni vet en såndär liten? så ska ja ha den imorgon då =)
och tog föresten ut min ledighet imorgon då så ja först kan sova ut, sen sola, bada fixa mig, äta osv i lugn och ro så ja slippet alla jävla stress!!
aja hörs lite senare pusspuss!!


gammal bild på mig =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0