SORRY!

sorry att ja inte uppdaterat idag men har varken haft ork eller lust -.-
Kom precis hem, har varit med jennie lite nu på kvällen, mysmys =) så å vägen hem träffade ja först ellinor, en tjej som ja gick tillsamans med i mellanstadiet och sen på tåget sitter adam, usch måste verkligen träffa honom snart, va sjukt länge sen och saknar verkligen min adam<3 min bästa killkompis som alltid finns där även om/när ja e dum i huvudet ;pp

menmen imorgon ska ja till stan med jennie och leta julklappar och går det bra för jennie så hänger sebbe också på så det kan nog bli en ganska nice dag, men vi håller tummarna för att de inte ska regna!!!! =)
aja have to sleep om jag ska orka;p
pusspuss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0