SOOOO NOT MY DAY!!

Kom upp i tid idag, åkte till skolan, de första ja märker är att mitt direkt tåg är inställt så fick ta ett annat tåg och sen byta, och redan då visste ja att ja skulle bli sen, så smsar min lärare, så kommer ja till huddinge tillslut och där är de knas med bussarna, *suck* men kom bara ca 7 min sent men ändå..
sen städade vi verkstan och kl 10 va vi kvar, då stannade ja kvar och åt sen tänkte ja: fan va skönt att komma hem tidigt idag när de e sånthär väder, men satan va fel ja hadde!!! kom hem nyss!!
Tog först de 10minuter sena tåget från huddinge till älvsjö, och där fick ja sitta i 2 timmar och 30 min! fattar  ni hur jävla mkt ja frös eller?! tillsist fick jag tag på micha och han skulle komma och hämta mig men påvägen så går bilen sönder, lyckat! så ja får vänta ut domdär 2 timmarna och 30 minutrarna tills de äntligen kommer ett tåg, så åker ja till jakobsberg där ja har turen att bussen står inne när ja kommer, men efter dendär jävla kylan ja fick stå i så länge så blev man ju gryyyyymt trött när man kom in i värme och blev varm och slappnade av så givetvis somnar jag på bussen ocu vaknar upp 2 hållplatser försent så får gå av där och sen vänta ca3 min på bussen tillbaks... uschusch! hatar verkligen SL och this is so not my day!!!!!
puss och hej nu ska ja BADA!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0