SÅ FEL DE KAN BLI!

oh shit vad de kan bli fel när man tar fel på klockan! vart med om det någon gång??
Ja somnade iaf vid 3-tiden så hade ja ställt klockan på kvar i 5 så ja inte skulle sova hela kvällen, men så vaknar ja 17:30 (vaknar aldrig av väckarklockorna) men så tittar ja på klockan och tänker, shit klockan e 7:30 och min buss gick 6.57  fanfanfan, så flyger ja upp, och sen tare ngn minut innan ja börjar inse att klockan e 17 inte 7!
Hahah så jäkla smidig jag är! XD trött också för den delen, som faaan!
hade mamma och pappa vart hemma och lagat mat nu så hade ja gått upp ätit sen fixat mig för nattten och sen gått och lagt mig på riktigt, men nu har vi ju inte ätit och ja vet inte ens var pappa och mamma är haha!
puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0