OMÖJLIGT ATT SOVA..

Gaaah!! ville ju sova tidigt! som att de funkade eller?? de så fuck heller, va ju omöjligt!! har legat och skruvat mig typ 380 varv nu går bara inte! för mkt saker i hjärnan inför imorgon och inför nyår I guess..
Va precis ute en stund och träffade jimmy, gökan och örjan som kom förbi med bilen ett tag men inte gjorde de mig så speciellt tröttare haha!
Just nu har ja bara världens lust att sätta igång och måla klart listerna, hade inte mamma och pappa vart hemma och legat och sovit så hade jag LÄTT gjort det, men vill ju inte riskera att väcka dom eftersom dom ska jobba...
Börjar bli hungrig också, ne dehär e fan ingen bra natt, frågan e om ja ska lägga mig ner och försöka sova igen eller om ja ska dygna, alltså vara vaken hela natte så att ja imorgon eller aa de blir ju idag kväll, kan sova tidigt så ja kmr upp hyffsat tidigt på nyårsafton så ja har gott om tid på mig att göra mig iordning, hmm...
Måste fan färga utväxten imorgon också så ja inte behöver störa mig på den när ja ska fixa håret på nyår.
Gah nu blev de ännu stressigare!!
förstår ni varför ja inte kan sova?? e stressad som fan och uppe i varv nu och ju mer ja tänker på det destu mer stressad och pigg blir ja men de går ju inte att sluta tänka och nu tänker ni, blablablablaaa och att ni inte bryr er men ändå!!!! gaaaaah!
får bjuda på några bilder från igår istället då,(alltså från i måndags)

Patricia och lite av min arm, haha!!



sebbe och lite av björns huvud ;p


Dom snaggade även guzman och tkt de såg så kul ut när han hade dendär lilla toffsen kvar på huvudet så var tvungen att ta kort (a) tihi =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0