MIN KVÄLL KOMMER ÄGA ER!

wiho nu åker vi, får sjukt av pappa! =D byebye hörs imorgon , vilken tid kan ja inte säga däremot HAHA!!

och åter igen till anonym?? ja har nog inte tagit de fel för ja har inte tagit det som att det är illa menat menmen, precis ja ska gå och köpa smör de e exakt de ja ska göra?? -.- noot bye!!




kameran e såklart med ;)


Kommentra
Jag har talat: Patrik

jag har ringt anticimex...dom kommer dyka upp under kvällen så håll ut!!=)en råtta svart å gul...

2009-12-04 @ 21:15:41
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Jag har talat: patricia

hörrö! en råtta svart o gul = dubbeln & kärlek.. Till erat försvar? mjo.. vi behöver er för ekonomin, annars SUPERETTAN HÄR KOMMER DJURGÅRN! ;)

2009-12-05 @ 03:56:05

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0