MÄN SOM HATAR KVINNOR

Tjabba! blev hämtade av örjan och jimmy vid strax efter 19, så åkte vi till en pizzeria där örjan käka midda och sen så stod vi ute och prata lite innan dom skjutsade hem mig igen för jimmy va trött och ville hem =) Så dom släppte mig vid parkeringen där ja mötte syrran och vi åkte och hämtade andra syrran sen köpte vi pizza och åkte tsm hem till oss och käkade och nu har vi precis tittat på män som hatar kvinnor, wiho äntligen har ja sett den, ja hade ju bara sett flickan som lekte med elden inna och typ 30  min av män som hatar kvinnor ;pp men nu ska vi faktiskt titta på flickan som lekte med elden igen =)
sen på måndag kanske ja ska med familjen och se luftslottet som sprängdes, den heter väll så?? aja anyway, 3e filmen ska jag iaf se så de blir nice =)

menmen dax att fortsätta kika film puss!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0