KRULLTOTT & BACKSLICK ;)

tjabba! har precis duschat, sköntskön!! men de kommer ja inte tycka imorgon när ja måste platta håret (a) men ändå :)
Ska strax sova faktiskt, imorgon är det ju skola först, måleri då och sen ska ja ju fixa naglar och hår, härligt!!! =) en nagel har ramlat och en har gått sönder lite *snyft* och sen har ju alla växt ut, men nu blire ju nytt och fräsht! härligt det =)
På tal om salongen så va jag ju där idag och drack lite glögg och så ganska trevligt faktiskt och efter de så åt ja mamma och pappa på donken för ingen orkade laga mat, mohaha! (a)
aja dax att borsta gaddarna:) puss <33


hahah jag och patricia i webcam ;) jag hittdade en krullig peruk och nördglasögon och patte färgar håret så hon har bakslick och nördglasögon ;)

båda har fan lika dana glasögon för båda e 3D bara att ja pillat ut plasten/"glaset" från dem, haha märkte ja nu ;)

puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0