JÄVLA SKIT ASSÅ!

godmorgon, tänkte att jag kunde berätta om igår nu för ni lär ju inte ha fattat ngt av de andra inlägget kanske.
jag va iaf med jennie, jimmy, pernilla och patricia och drog till en som hette chrisse där ngr till var, kvällen började bra och vi hade jätte kul fram tills min tele bara försvan när ja va på toa i 2 sek...
vi letade som fan runt bordet där ja lämna den, under soffan, emellan soffkuddarna och över allt, igenom hela lägenheten, i allas jackfickor och allt men den fanns bara inte, så fick ja ringa till mamma och då sa hon att ja skulle ta allas namn och så och att vi sen skulle anmäla det, så jennie hjälper mig att skriva upp vad alla heter och så och sen så drar dom flesta.
Ja va då så arg, irriterad, besviken och ledsen så ja bara grät.. det blev bråk och masssa skrik mellan folk vilket gör allt värre och sen betalar mamma en taxi åt mig så ja kan åka hem.

idag så ringer chrisse(ja lämnade nummer till hnm om ngt skulle dyka upp) sen så säger han att han har en glad nyhet, han vaknade nämligen av mitt p-piller alarm kl 11 idag, och telen låg under soffan och lite in under soffkanten så de måste vart ngn som blev rädd och gömde den där eftersom alla kollade extra noga där runt och sen så skulle aldrig telen med egen kraft kunna ta sig upp på ett tangentbord och över, ner från bordet och åka in under soffan sen lyfta lite på mattkanten och krypa in, på den korta stund ja va på toa, aa ni hör ju hur de låter, omöjligt.
menmen huvudasaken är att den är hittad och att ja får tbx telen, fast ja skulle jävligt gärna vilja veta vem personen som tagit telen är..
puss

Kommentra
Jag har talat: Camilla

men omg på dig själv! Vad mer har jag tagit från henne... :S

2009-12-21 @ 16:52:50
URL: http://smilliez.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0