JAG E INTE RÄDD FÖR FÄRG JAG! =)

tjabba =) kom precis hem från skolan, skönt! började klockan 8, så spacklade jag alla mina väggar en andra gång sen va det lunch, vi fick julbord, inte världens godaste när de e i skolan direkt men de fick funka haha! sen var de svenska och vi kollade bara på film och pratade i 20 min sen fick vi gå, skönt!
Och imorgon  blire ännu skönare för då ska vi städa från 9 till senast 11 sen får vi gå ;) och fredag e de fika och lite prat sen e det loooooooooooooov, wiho! haha :)

men iaf idag påvägen hem så fick ja ju användning av engelska haha! kom fram en ulänsk kille på perongen och frågade om ja va målare och så(hade målarbyxorna på) och sen fråga han om ja förstod engelska och om vi kunde prata på engelska, och då frågade han de att om jag som e tjej och är målare, om jag typ målar försiktig för att inte få färg på mig och om ja e rädd för att få färg i håret och så eftersom tjejer oftast e försiktiga och inte vill bli skitiga. Men de kan ja ju säga att ja inte är, för de första färg från kroppen går att tvätta bort,färg i håret går att duscha bort, och de e ju inte som att man får stora fläckar med färg på sig utan man får ju bara som prickar efter tex rollen, Så tjejer som e målare är inga mesar ;) inte dom flesta iaf, finns ju undantag.. ;) haha
puss


kladda på bah! =) (hittade ingen tjej) hahaha


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0