IT'S BEEN A LONG DAY!

tjabba! äntligen hemma, haha!! ja börjar får för lite tid för att blogga, men I love it anyway haha!!
Skulle gått upp kl 11 idag men varken jag eller patricia vaknade då så kl 2 smsar hon och då vaknar ja, så de va ju bara skynda sig upp och fixa sig, så möttes vi i stan där vi handlade in dom sista klapparna, snacka om att va sent ute;) haha!
sen iaf så åkte vi till kista för vi skulle kolla bio med jennie, pernilla och ngr men typ alla utom vi 4 tjejer hoppade av och sen va inte vi heller så spec taggade så vi struntade i det, så jag jennie blev hämtade av örjan men jimmy och gökan, så åkte vi och kollade på en bil, hjälpte till att fixa en annan bil och sen tankade vi, köpte cola och lite så och sen va klockan halv 11 så örjan skjutsade först hem jennie och jimmy sen mig. Superduper snällt! thank you! =)

och aa nu sittter ja här och lallar ;pp

Imorgon så ska ja upp vid 11, fixa mig, möta jennie efter hennes jobb, hem till henne förmodligen och fika och umgås och sen säga hejdå =( dumma jennie som flyttar till sundsvall, dock inte för resten av livet men ändå haha;pp
aa och sen ska ja väll hem och på kvällen ska ja spela bingolotto med syrrorna haha! uppesittarkvällen you know ;)
vi syskon brukar alltid byta julklappar kl 00.01 då de precis blivit julafton, men tiden e så jävla seg där på kvällen för de finns inget att göra och de finns inge bra på tvn så vi bestämde oss för att köra bingolotto, och vem vet, man kanske lyckas vinna värsta grejerna ;) hahha
puss




Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0