I DID IT AGAIN.... -.-

hejhej, väldigt gles uppdatering, kom hem vid 5 imorse, lyckades åter igen somna på nattbussen så fick ta taxi som gick på 120kr suck -.-
Men sen idag så sov ja jvliggt länge, klockan 18 kom pappa ner och sa till att ja måste gå upp och när ja ser klockan så flyger ja upp som aldrig förr ;p så vad de ju bara att fixa sig och nu sitter ja här.
Vi(jag mamma pappa och ena syrran) ska åka till några kompisar vi känt sen lååångt tillbaks, i sumpan där vi ska fira min födelsedag och en som heter frida hah, man kan ju garanterat säga att de blir i efterskott ja fyller ju i juni och frida tror jag till och med fyller innan haha!

vad gjorde ja igår då?? Jo jag mötte ju jennie i sumpan vid 22, så drog vi fort hem till henne där jennie fixade sig så ja satt och kollade lite idol med hennes mamma och en till, fick även ett litet jobb där att göra, wiho! ;) haha!
Sen så drog jag och jennie till husby och hem till några där vi krökade och hade kul :)
menmen nu ska ja dra, puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0