GOD JUL!!!

Julafton wiho! =D men började fira den redan 00.01 ;) då julafton precis börjat, då bytte ja och syskonen presenter och sen fick vi en var från "tomten" eftersom vi inte skulle hunnit med att öppna den imorse haha!!
Så vi fixade oss och sen åkte vi till farfar och pratade lite och åt aladin choklad och sen åkte vi hem, påvägen dit bytte ja också julklapp med Julia :)
Nu e ja super trött och super hungrig(hungrig e ju iof bra för att kunna få i sig all jävla mat sen men att va hungrig redan nu va inte kul :P) men funderar iaf på att ta en lite powernap, e super trött, kunde inte sova inatt va för pigg helt enkelt, lite stressad kanske också, hade ju inte ens slagit in presenterna, de gjorde jag alldeles nyss;pp

tänkte på det, va ska ni titta på idag? kalle anka som tradition eller den grymt störande människan Anna anka?? bara ja som ser humorn i att dom sänder båda samtidigt HAHA!!
aja puss


Jag i min rosa tomteluva ja fick av Jonna förra året =D
kommer bättre bilder sen från kameran istället =))
puss och ha en toppen dag!


Kommentra
Jag har talat: Victoria

2009-12-24 @ 13:55:38
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0