EVERYTHING IS ABOUT MONEY!

hejhej, ligger i sängen och kollar på "i hennes skor" en film som går på 3an nu, kommer ihåg att ja såg den på bio för några år sen, men Jasmine eller Camilla tror jag. Vet bara att ja sett den iaf;p men den e bra så värd att titta på faktiskt :)
annars har ja inte gjort ett piss idag, har inge ork kvar, e trött och skoltrött, behöver verkligen lovet, men gäller att bita ihop den sista tiden nu. men börjar bli stressad också, över en sån meningslös grej som julklappar... har bara köpt en julklapp än så länge men vet va ja ska köpa till folk, dock så ska ja bara köpa till familjen och sen till Julia såklart. Men vännerna hittar ja på något kul istället.
Men de som gör mig mest stressad e bristen på pengar, ska fixa naglarna på fredag så där ryker en hel del pengar och sen vet ja ju att ja kan fixa badrumstaket här hemma och få pengar för de men de gäller att hitta tiden och orken.
ett extrajobb skulle aldrig sitta fel, eller någon som vill ha omgjort, visst fan de påminner mig om att ja måste ringa min faster också, blev mkt nu, men reklamen e slut så ska fortsätta kolla pusspuss


ge mig ett bad med pengar och ett penga regn tack??


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0