INGEN LUST

tjabba, som ni märker så har ja inte lika stor lust till att blogga längre, vet inte om de beror på att ja tkr de blivit tråkigt eller om de beror på att ja inte har lika mkt tid över, nu senaste veckorna har ja gjort saker varje dag och känns onödigt att vänner ska behöva vänta för att ja ska blogga :p plus att när ja haft lust att blogga så har ja inte vart hemma så har ja kommit hem vid 2-4 på morgonen och då e man bara trött och vill sova.
Så vi får väll se om ja tar en bloggpaus eller lägger ner bloggen fast gör ja de så säger ja såklart till :) nu fick ja värsta lusten att skriva bara för det haha!!

iaf i lördags så drog jag och patricia ihop en filmkväll här hos mig, vi såg "död snö" tillsammans med örjan, jimmy, sebbe och simon, riktigt bra film, de va en skräck/komedi och passsade perfekt för ja kunde inte välja om ja ville se komedi eller skräck och en blandat blev perfa, så har ni inte sett den filmen så SE den!!
Sen e e de ju alltid mys med bra sällskap =)

sen i söndags så va ja hemma hela dan först och segade sen hörde jimmy och örjan av sig så fixade ja mig på 15 min och sen hämta dom mig i bil så åkte vi runt lite, bland annat till garaget, sen plockade vi upp jimmys tjejkompis så åkte vi hem till mig och kollade på torkel i knipa! =D
och igår så grundade ja först alla dörrlister här på nerevåningen sen så åkte ja hem till sebbes mamma där vi va guzman, sebbe erik björn och patricia. sen följde ja med grabbarna hem till guzman där vi kollade på film och vid typ halv 3 så åkte ja hem =)

sen idag då, först har ja målat lister sen så följde patricia med mig till kista och letade efter ett par over-knee strumpor ja ska ha till nyår så nu ska ja prova allt och se om de passar =)
pusspuss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0