DATKUNSKAP.. BOOORING

sitter i skolan och har datakunskap, suck hatar det.. så jäkla onödigt så klockorna stannar ju -.-
plus att ja e hungrig som fan så vill bara ha lunch men vi har typ engelska efter dethär dessvärre..

Idag har ja inget planerat, får väll se vad som händer.. längtar tills fredag av 2 anledningar, för det första, helg såklart!! och sen så har ja tid för att fixa naglar och klippa mig på fredag =) måste klippa mina slitna toppar och måste fylla på mina naglar + byta färg till lite mer jul-aktigt. PLUS att jag tappade en nagel i fredags, inte kul!!
sen kom ja på att ja fortfaarande inte skrivit vad jag gjorde i fredags men får väll skriva det någon dag då jag har ork och lust ;pp haha!
puss

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Låter bra de där på fredag. Jag är också hungrig!

2009-12-07 @ 10:09:38
URL: http://smilliez.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0