ÄNTLIGEN 4e!!!!

godmorgon haha, eller god eftermiddag?? ;) har precis tagit en 20 minutare i solariet, underbart!! =)
så nu ska ja städa lite, vänta på kaffet, bada och fixa mig, längtar längtar!! =)

och åter igen till den otroligt fega anonyma människan eller varelsen de kan man ju inte veta :) du säger "ja har mina källor" men då kan ja ju säga att du borde kolla upp dina källor för dom är gaaaanska så fel haha! to bad =)

aja hörs senare pusspuss

Kommentra
Jag har talat: Anonym

haha kanske tar och gör det då. tror knappast att du ska göra något som folk kan bli sjukt avundsjuka på ;) hahah, gå till kiosken och köpa ett paket smör med klänning och klackskor kanske? shit, sjukt coolt! och ha så kul iaf ! ps. var aldrig något illa menat :S du som tog det fel tror jag :)

2009-12-04 @ 16:53:36

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0