VIDEO



Ja jag vet ja e störd som fortfarande sitter uppe men kan inte sova, var jätte trött vid typ 23-tiden men tog en stor kopp kaffe strax innan så blev ju klarvaken och nu vet ja inte om ja ska sova eller dygna alltså sitta uppe hela natten.
De skulle va skönt men samtidigt så kanske ja riskerar att vara skit trött ikväll igen när ja ska till camilla på middag, de vill ja ju inte, åh svårt de blev ;p kanske ska lägga mig i rummet med lite tända ljus och mysa galet och sedan sova ngr timmar, då har ja iaf vilat lite, aja don't know, hur blir man trött? :P

Bjuder på en låt som Linus skickade till mig, är egentligen inte alls min musiksmak men ja fastnade för den, och ju mer man lyssnar destu mer beroende blir man, hm skumt haha!
och här måste videon vara med tycker ja=)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0