VARTFAN E FOLKET PÅVÄG?!!

shit asså blir irriterad!! måste skriva av mig nu så bäst ni lyssnar!
Vafan har hänt med folket här i världen?? förut va alla roliga och vi gjorde alltid saker tsm och hade skit kul men hur e de nu då??
- Ska vi hitta på ngt riktigt kul i helgen ett helt gäng?!! =D
och svaren man får e:
- Njae vene tror ja bara ska va hemma och ta de lugnt, kanske va med ngn osv...
vafan e världen påväg??
Hur jävla kul e de att sitta inne en hel helg?? ja umgås knappt med mina gamla vänner längre för dom har blivit så satans jävla tråkiga och gråa! Har börjat umgås med nytt folk , folk med lite power och glädje i sig precis som jag!!
Alltså sen att folk har tröttnat på att festa kan man ju förstå, men "något riktigt kul" betyder liksom inte fest!
Men ja tror fan ja skiter i alla jävla tråkmånsar nu, vill dom sitta inne framför datan/tv:n och chilla varje helg så kan dom göra det medans ja kommer börja leva livet igen asså!! orkar inte dehär längre!
Fan när ja blir 18 då jävlar kan ja hänga med alla männiksor som fortfarande har sitt liv kvar =)
så fuck alla tråkiga gråa jävlar som inte hittar på roliga saker längre!

som imorgon vill ja hoppa bungyjump, och alla säger: nej orkar inte, kom igen gör ngt riktigt livsuppväckande någon gång, kanske en grej ni bara kan få va med om en gång i livet!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0