VA SKA MAN HITTA PÅ??

Mätt som en plätt!! aa eller något, undra varför man säger mätt som en plätt egentligen?? någon som vet?? ;pp
Jag blev iaf skit mätt av matten, fast de kanske e meningen det ;) Nu väntar ja på att mamma ska sätta på kaffet så tror jag att jag ska göra en hemmgjord kaffe latte sen, var länge sen jag gjorde det ju, inte blivit så eftersom ja inte haft så mycket tid på kvällarna, har ju knappt varit hemma, menmen får se till att orka göra en idag =)

Ikväll har ja ingen aning om vad jag ska göra, kanske fixa det mysigt i rummet med lite tända ljus, och en film?? fast vet inte dedär med film är inte riktigt min grej, tycker de e ganska tråkigt om man inte tittar med någon eller med flera..
Aja får väll se vad jag hittar på, rummet måste iof städas också, suck haha!
Tar och lyssnar på en låt som ja äslkar istället =)



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0