USCH FY OCH BLÄ..

I vanliga fall efter domhär sommarfesterna så brukar jag vara skit glad och allt och skriva om hur jävla kul vi haft det men inte denna gång.. eller jo visst hade vi kul någon gång ibland men aa de va väll allt.
Tänker inte hänga ut några i bloggen så nämner inga namn med 2st idioter förstörde hela kvällen genom att först basta i en bastu som vi förbjöd dom att basta i, vi erbjöd dom en annan bastu men de sket dom i, sen hade jag lånat en stuga så vi skulle slippa tälta men självklart så ska domhär killarna förstöra, så hela stugan såg helt kaos ut och saker gick sönder, dom hällde öl på golvet och över alla saker och städade med mattan, hallå??!
Sedan nere på ängen där själva festen va så skräpade dom ner och kastade saker omkring sig, förstörde glas och sånt, eldade blandannat upp andras glas, ni vet sånna hårda plastglas från t.ex. IKEA, och de va inte våra glas och aa ja orkar inte skriva allt dom gjorde för de va så jävla mycket så ni anar inte, sen börjar ja tjaffsa och bråka med en av dom och de slutar med att jag blir puttat vid en stubbe och får stubben rätt upp i ryggen, så har sår på ryggen, den e svullen, gör ont när ja andas, när någon nuddar, när ja går, pratar, skrattar aa konstant.... tack så jävla mycket ***..
Ni blev ditbjudna för vii skulle ha kul men ni super ner er och bara förstör så jävla respektlöst att jag bara vill spotta på er..
Ni kunde inte ens titta min mamma i ögonen när hon pratade mer er! fyfan! så jäkla respektlösa...
Men ja har redan listat ut för länge sen att ert beteende beror på er dåliga självkänsla, stackare alltså, sök hjälp!!!!

Till er som skötte er och vi som hade lite kul iaf så ett stort tack för de!! =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0