TRÖTT!!!!!!!

hejhej, hem från en hel skoldag nu, somnade på sista timmen när lennart stog och prata, men han pratar så segt så man själv blir sjukt seg och aa, somnar(a)

Jag kom iaf till tobias vid halv 8 igår, så lagade han mat och sen satte vi oss och åt och pratade, efter det så lyssnade vi på musik och kollade bilder på datan, jag somnade sedan vid halv 11, riktigt skönt att komma i säng tidigt, va så galet trött! och sen idag gick jag upp vid halv 7, tänk att man kan sova så länge om man bor nära skolan -.- själv måste jag ju gå upp 5 om ja sover hemma haha ;p
skolan började 8.10 med måleri, vi spacklade och de gick riktigt bra, som vanligt ;) Ja har verkligen börjat om på noll nu och jobbar som man ska istället för att sitta och sega och komma efter så de känns riktigt bra!! =)

Ikväll ska jag till Victor i rönninge och ha en lite filmkväll där med honom och gurra och kanske någon mer =) så ska strax hoppa in i duschen och sen fixa mig =) ska stanna och handla godis på vägen också;)
men vi hörs sen, puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0