TILLBAKS HEMMA =)

hejhej alla sockertoppar! =)
Jag är hemma nu igen så nu kommer ni få en lite mer regelbunden och bra uppdatering =)

Igår kväll så gick ja till jeanett där hon hade lite vänner, så satt ja med dom ett tag och vid 00.30 ca så gick ja hem, kollade lite tv och sedan sov jag.
Så idag va ja väll uppe strax efter 12, gjorde mig iordning och målade klart fönstrena jag började på förut så nu är alla på började jobb avslutade =)
När jag stod där och måla så svängde även en bil upp på uppfarten och de va min faster, mina kusiner och deras pappa som kom, kul!=D så när ja målat så gick ja med kusinerna ner och badade, var bara jag och sanna som badade, fredrik tog sig ett topp också.
Men de passade ju perfekt att dom kom för då kunde ja även prova min nya kamera UNDER vattnet, skit ballt vart det verkligen!! så bilder kommer aldeles strax =)
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0