STRESS!!

Aa gud vad jag har stressat nu!! jag har ju ingen aning om när jag ska åka men jag har iaf bestämt mig att jag ska åka till mitt exs, mammas ställe, hon e inte hemma men tobias jag en som kallas bonden och tobias syssling linda ska vara där och grilla och ha de trevligt=)
Jag ska bli hämtad i bil här hemma av "bonden"(inte den blekaste om vad han heter på riktigt) har aldrig träffat honom och aldrig ens pratat med honom, men sen ska vi åka i 1 och en halv timme ut dit vi ska vara haha!
får väll hoppas på att han är pratglad så det inte blir pinsam tystnad hela vägen =)
aja nu ska ja njuta av min kaffe innan ja måste springa ut med soppora och sedan packa ner det sista!
puss!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0