STORA NYHETER!!

Hejhej, sitter hos syrran nu här på landet,hon kom ju och hämtade mig med bilen;) när ja kom fram så målade ja lite fönster och så, bad även anna(personen jag lånade sutgan i helgen av)om ursäkt för vad mina vänners vänner gjort och de gick bra så nu ska vi gå vidare sa hon, så de känns bra! =)

Nu till denn stora nyheten då!! jag har badat för första gången i år!!! =D först badade jag med jonathan och mamma,ett snabbt bad bara, och nu har ja bastat med jonathan,hans syster och hans kompisar daniel, kim,oscar,  och syrran jeanette så då har ja badat flera gånger för att svalka av mig, så ja e såååå duktig!! =D *stolt*
aja nu ska vi titta film,puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0