STÄDAT OCH KLART! =)

Har precis städat klart rummet, känns riktigt skönt faktiskt för nu kan man vara där inne utan att bli uppstressad av röran (a)
Men nu har ja fått nya ideér på hur ja vill göra med mitt rum, ska prata med mamma och pappa på söndag när dom kommer hem om vi kan kolla på rosa mönstrade tapeter, för ja funderar på att ha en rosa-mönstrad tapet som fondvägg på stora väggen rätt in i rummet och sen ha dom andra väggarna i den rosa färg som dom redan är för att få rummet ännu mer rosa! hoppas dom går med på det, men de borde dom =)

titta före och efterbilder på rummet nu när ja städat =)




Visst blev det bra??=)

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Det skulle bli skitsnygg med en sån fondvägg :)

2009-08-14 @ 21:44:18
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: mamma annette

hihi..påminner lite om min dotters rum just före och efter! L

misstänker att din mamma tjatar ihjäl sig på dig när det typ ser ut som första bilden? :)

2009-08-14 @ 22:56:42
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0