Sssh!! Hemlisar på G!



Nu när ja ändå inte har något spec för mig så kan ja väll avslöja yttligare en liten hemlighet!
Ni kanske kommer ihåg blommorna jag fick av mathias på alla hjärtans dag?? Han och jag hade ju bestämt att inte köpa något till varandra eftersom båda hade väldigt ont om pengar, men gullig som han var så hade han köpt mig 3st rosor och ett kort där han skrivit: jag älskar dig! och ritat ett hjärta.
Hemligheten är den att jag sa ju förut att ja gjort mig av med allt som har med honom att göra, men de e ju inte helt sant, rosorna hänger fortfarande torkade på min gardinstång i rummet, precis som dom gjort den dagen jag fick dom.
Och jag tror faktiskt inte jag kommer ta ner dom, känns konstigt att göra det, känns som att dom ska vara där helt orörda av någon konstig anledning.
Jag har ju släppt honom helt totalt nu och verkligen insett vilken idiot han är, men ja kan fortfarande inte ta ner domdär förbaskandes roserna haha! det är liksom deras plats där i fönstret!
Jag har ju massa mer torkade blommor och rosor som jag fått av andra men dom har ja ställt tsm i en stor vit kruka ja fick av min moster i julas.
Men de är konstigt dedär att ja inte kan ta ner blommorna ja fick av honom, och skulle någon annan göra det så tror jag nog jag skulle bli arg på den personen, haha fråga mig inte varför de bara e så ;)


Bildbevis

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0