Ssh! STOR hemlis på G!



Eftersom ni får så dålig uppdatering, inga bilder när ja e på landet och eftersom ja inte sa hejdå innan ja åkte så får ja ju gott göra er och ja gör det med en stooor hemlighet, nämligen inte många som vet dethär!! okej då kör vi...

... Jag har kissat i en allmän hiss!! HAHA!! aa det stämmer, inget man gör varje dag direkt ;)
Jag och min vän Julia skulle byta buss i akalla och vi var så jävla kissnödiga så det verkligen var panik och bussen skulle inte komma förens ett tag och sen skulle vi till jakan och byta buss och så, det skulle ju ta evigheter innan vi var hemma.
Och ni som har vart i akalla vid bussarna vet ju att de inte finns NÅGOT ställe man kan gå undan på där,så fick vi syn på hissen och hissar luktar ju alltid kiss så då kom vi på den brillianta idén att där kunde vi kissa!!(a)
Så vi går in i hissen trycker på 2:an men trycker på stopp i mitten och sätter oss och kissar (a) golvet blev ju plaskblött men vafan nöden har ingen lag! HAHA! men det är en engångs grej iaf, (får man väll hoppas) tihi.
aja nu lär ni va nöjda iaf ;)

Kommentra
Jag har talat: Sv,tillbaka;

Det verkar superbra, det blir nog mitt nya köp denna månad då! :D

Tack så mycket! :)

2009-08-22 @ 20:28:26
URL: http://mbjornholm.blogg.se/
Jag har talat: Chennie

varsegod! :D Säger bara sanningen ;)



Men skulle du kunna vara jätte jätte snäll att gå in på Www.Deity.Blogg.Se där finns en tävling om veckans blogg där jag är med.Rösta jätte gärna på min blogg så gör du mig jätte glad!<333

2009-08-23 @ 01:31:14
URL: http://chennies.blogg.se/
Jag har talat: Jerry Andersson

Det där var en blöt hemlis ja xD haha... men precis nöden har ingen lag!

2009-08-23 @ 16:08:20
URL: http://jerryiam.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Discusting! Okej nöden har ingen lag, men GNÄLL aldrig själv när DU åker hiss o det luktar...

2009-08-23 @ 16:38:29

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0