Ssch! Hemlisar på G!!!

Det var inte alls länge sen jag slutade med snuttefilt :$ och anledningen till att ja slutade med det va för att ja tappade bort den hemma hos en kompis pappa förra julen =/ (hoppas den kommer fram igen så ja kan spara den)
Så jag sover inte med snuttfilt längre men när jag e på landet har ja ngt annat(a)
nämligen mitt bebistäcke, det är ett liitet rosa täcke med vita små spöken på, ser ut som spöket laban =) och de har ja som en snuttefilt på landet :$  barnsligt kanske men ja älskar det (a)

(när jag va liten kunde ja heller inte säga S så när ja skulle säga "mitt spöktäcke" så blev det ju mitt "pöktäcke" hahaha(a) aa där fick ni en liten bonus också;pp)




Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0