SORRY..

hejhej, förlåt för dålig uppdatering men man har sånna perioder också I gues..
Igår åkte ja ju till Victor och när ja kom dit så mötte han mig vid bussen, fick reda på att gurra inte skulle komma sen ;p men vi gick hem till victor och först satt vi lite vid datan, sedan började vi titta på en film, batman 2, the dark knight tror ja de var ;p
efter en stund kom enno och ollie också, blev lite skrattanfall och sånt(som vanligt) haha! sen va vi nog överdrivet trötta också ;)
Men iaf när enno och ollie gått så kollade jag och victor lite tv och så innan ja sen åkte hem =)
Och idag har ja inte gjort ett piss och jag har inget planerat heller, eller jo jag ska äta middag med mamma men annars har ja inte den blekaste, aja ska laga lunch nu, pussar!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0