SOM EN BABYRUMPA!!

Gud så skönt de var att bada!! =) rakade benen med mera;) , tog anisktsmask, hårinpackning, och även en hudpheeling så nu e ja mjuk och len som en babyrumpa över hela kroppen, wie!
Ansiktsmasken var föresten skit bra!! den kommer ja börja köpa tror jag=) och hårinpackningen vet ja ju inte än, får se sen när håret torkat och så, men mitt hår har iaf blivit mycket bättre nu under sommaren eftersom ja inte använt hårfönen och plattången lika mycket som jag gör i vanliga fall när jag ska till skolan och så, plus att ja knappt använt hårspray eller något sånt också =)

Nu ska jag väll snart smörja in kroppen och sen dra på mig en pyjamas, just nu sitter jag i min rosa morgonrock och en rosa handduk lindad i håret, myspys=)
aja hörs sen puss!


Jag med ansiktsmasken på innan ja kröp ner i badet =)


myspys!=)

Kommentra
Jag har talat: Åsa

Vad var det för ansiktsmask då? Själv kör jag med MakeUpStores gurkmask ur SPA-serien. Funkar fint på mina torra kinder! =)

2009-08-16 @ 17:16:02
URL: http://secondtime.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0