SKIT VÄDER!

Nu är jag äntligen hemma!! och kom precis innanför dörren innan dethär jävla regnet började igen, tur man kan ha va ;)
Jag gick iaf upp vid 5 idag och gjorde mig iordning, sedan så skjutsade pappa mig till skolan där vi började med målerit, började dra ner gamla tapeter från väggarna som dom nuvarande 3:orna satt upp men se sitter ju som berg, skit jobbigt haha =)
På rasten träffade jag Mathias som fick knäcka min rygg, har däremot fortfarande ont sen sommarfesten på landet den 1:a augusti då jag blev puttat ner och fick stubben i ryggen, så ja fick en spricka i revbenet -.- suck..
Aja dagen slutade med datorkunskap, skit tråkigt och typ meningslöst enligt mig haha..
Och nu sitter ja här och börjar få huvudvärk så ska väll stoppa i mig en tablett innan de bryter ut, men de här jävla vädret alltså, obeskrivligt, regnar somfan här nu.
aja hörs puss!!!



Jag idag, målarbyxor på ofc =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0