SKA PIERCA MIG! =D(IGEN)

wie!! har fått tillåtelse från både mamma och pappa att pierca mig i läppen nu!! =D ska ha en monroe piercing, ni vet i överläppen snett under näsan! =D har velat ha de länge nu men de blev ju fjortisstämplat där under en period förut så jag avstod men nu e den fjortisstämpeln borta på dom piercingarna så nu ska jag göra det =D
Väntar bara på att ja ska få mina pengar sen ska jag göra det! Victor ska följa med och kanske någon mer från det gänget, wie! I'm soooo happy =D


ingen fin bild, vetefan vem det är heller men e iaf där ja ska pierca mig! =D


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Varför där? Kanske blir snyggt på dig?

2009-08-31 @ 05:19:29

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0