SERIÖSA ALBERT!

tjabba!! =) nu har ja druckigt mett kvällste som man blir trött av som ja nämt tidigare, super bra! =)
Har även plattat håret så de går snabbare imorgon, och strax ska jag väll krypa ner i sängen, tänkte bara lämna ett litet inlägg innan.
Ska dricka C-vitamin också innan för börjar få ont i halsen och vill verkligen inte bli sjuk igen!! de e victors fel, hrm jävla victor!!! hahaha =)

Imorgon ska jag inte upp förens ca halv 8 så de blir skönt med lite sovmorgon! börjar 10:15 med svenska B tror jag, och vi ska fortsätta se på film så det är nice =)

Ett litet medelande till "Albert" som kommenterade mitt inlägg om namnsdagarna, lite gulligt sådär HAHA!! du behövde inte ta det helt hundra suuuuper seriöst och sitta och leta fakta och ge mig värsta lektionen, för tkr fortfarande att det kommit in konstiga namn som inte funnits med förut, och oavsett hur många albertina som finns så har jag ändå aldrig hört ngn som heter så, så det ändrar inget haha! =)

Men godnatt på er alla! Love ya!!



Haha en riktigt gammal bild bjuder ja på idag ;)
den stämmer ju och somsagt man ska bjuda på sig ;)


Kommentra
Jag har talat: Bloggpojken-Ingen mer än Joakim Törndahl

men de blev ju för kort då:O

2009-08-30 @ 23:21:34
URL: http://joakimtorndahl.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Se till o håll dig frisk nu! Jobba på i skolan o var flitig som en myra.

2009-08-31 @ 05:26:35
Jag har talat: Erika

Hur gammal var du på bilden ?

2009-08-31 @ 15:39:36
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0