SAMANFATTNING!

hejhej,länge sen ja bloggade nu ja vet,men e fortfarande på landet och ja har redan förvarnat er för dålig uppdatering här ;)
Vi kan ju samanfatta dom närmsta dagarna lite fort,i förregår var jag på skansen men jeanette,jonathan och hans syster klara. va faktiskt helt okej, varmt bara men de e skönt de också! har ju varithelt underbart väder så hela dan igår och idag då har ja legat i solen, och har fått en fin brun färg!! soo happy!
Faktiskt skönt att vara här på landet och slippa all drama och skit som händer där hemma,fick nog kan man ju säga, men här kan jag tänka och vara för mig själv!!=)
Victoria kom ut idag så vi var på stranden och jag har badat massa mer! =)

Imorgon ska jag nog sola, vara med victoria men även jobba, ska spackla hos några grannar, inte världens roligaste men pengar är alltid nice!! =)
aja nu ska ja nog titta lite på internett och sedan blir de väll middag,äter hos syrran =)
puss<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0