SAKNAR SKOLAN, FAN DÅ E DE ILLA!

vissa tkr säkert att de e skit skönt att fortfarande ha lov men de gör fan inte jag nu asså -.- dom flesta vännerna har redan börjat skolan eller så jobbar dom så på dagarna e inga hemma och på kvällarna så kan ingen för dom måste sova för dom ska upp dan efter -.-
då känner ja att jag lika gärna också kan börja skolan och träffa alla igen istället för att bara gå hemma hela dagarna.
så nu gör jag allt för att ha något att göra bara ;p
som imorgon så ska ja först gruna förrådet, sen klippa mig, sen åka till typ jakan och handla lite saker och sedan åka och titta om dom rosa målabyxorna finns och sedan på kvällen kanske åka med pappa och köpa dom.
sen på torsdag så ska ja kanske vara med tobias på jobbet haha! han kör ju lastbil så kan nog bli ganska kul =)
sen fredag tror jag att ja ska färga utväxten och sen vid 5-tiden ska ja åka hem till sara som fyller 20 och gratta henne, fika lite och så och sedan efter det direkt till landet för att sedan på lördag och söndag jobba.
så gör verkligen allt för att hitta på sysslor att göra.. e såååååå tråkigt att bara gå hemma om dagarna så ni anar fan inte!!
usch!
aja puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0