ROSA MÅLARBYXOR!! =D

han fick ett jobb emellan som han var tvungen att ta först men jag åker ner och tittar på målarbyxor först då så får vi ju se sen hur jag gör.
vi hörs antingen när jag är tillbaks om ja inte åker och möter upp tobbe för isåfall hörs vi ikväll, men de märker ni! =)
puss!!


Kommentra
Jag har talat: Anonym

Jobbigt att blogga just nu är så mkt skit och alla går emot mig där jag bor pga mitt ex.

Och skit..

Men ska försöka börja igen! <3

2009-08-20 @ 15:37:07
URL: http://you.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

svar: jasså har du :)) men gud va roligt, boka en tid... säg att du vill ha jenny ;) hehhe.. mm de e så skönt..

2009-08-20 @ 17:05:19

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0