PADD-NOJJA!

Kommer ni ihåg paddan ja skrev om för ngr inlägg sedan?? den som va här utanför fönstert??
Jag e jätte rädd att den ska vara inne i huset någonstans!!
Var nämligen så att när ja kom hem idag från mörkö så stod fönstret här öppet så de måste ha öppnats av sig själv, men ja vet ju inte om paddan hade lyckats ta sig upp från neråtgrejen vid fönstret eller om den fortfarande var kvar där när fönstret öppnades för isåfall kan den ju vara vartsomhelst på undervåningen och jag ska sova här!!!
Tänk om ja vaknar upp med en padda i sängen! fy satan va ja kommer skrika och storböla då iaf!
Ja sa de till pappa också att hör du mig skrika så måste du kommer ner med en gång!!
Ja tittar hela tiden vart jag sätter mina fötter och tittar runt om mig jätte ofta för att försäkra mig om att den inte finns här men vem vet.
Ja kommer ihåg för ca ett år sen då Jeanette(syrran) hittade en padda som hoppade runt på hennes golv, då hade hon ju både haft dehär fönstret och dörren till altanen öppen så paddan hade hoppat in och vi märkte det inte förens dan efter!!
fyfan ja ryser?? någon som vet utifall paddor låter hela tiden så man hör den om den finns här??(a)


Kommentra
Jag har talat: Mikaela

haha, japp, en björn! x)



ja, vissa människor är lite dumma x)

2009-08-17 @ 01:48:43
URL: http://mikaelagradin.blogg.se/
Jag har talat: Jerry Andersson

men det kanske är en prins... det kanske är därför han är där :D han vill att du ska kyssa honom och så poff såp blir han din dröm prins ju :D

2009-08-17 @ 03:19:52
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0