ÖVERRASKNING KANSKE?;)

Sådär nu ringde precis patrik alltdå "bonden" haha, så han är väll här om ca 20 min sa han, så jag kanske hinner med att slänga in en liten överraskning till er, annars så får ni väll den någon annan gång I guess =)
Om ja inte hinner med "överraskningen" så blir nog dethär sista inlägget på ett tag, skriver antingen ikväll igen eller imorgon.
puss på er!!!


Kommentra
Jag har talat: Anonym

så många inlägg. har inte tittat in här på länge. har knappt skrivit i min egna blogg.

Imorn får du samtal från mig.

2009-08-15 @ 22:50:22
Jag har talat: Millan

Jag skrev förra kommentaren (a) :) haha!

2009-08-15 @ 22:51:11
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0