ÖVERRASKAD AV POLIS I DUSCHEN:o

När ja badade nu så kom ja och tänka på en sak som hände på landet häromdan..
Vi har ju utedusch där, och när ja precis duschat klart så hör ja någon som roppar hallå flera gånger så ja drar handduken runt mig och sen går ja ut, där står en polis tror ja!:O min första tanke var: hjälp var har jag gjort??! :O
haha, men de visade sig vara en av killarna som jessica träffade på sommarfesten den 1augusti på landet, han var där och letade efter henne och han verkade så besviken när hon inte var där och när han fick reda på att hon nästan aldrig är där, haha lite gulligt faktiskt.
Det visade sig sen att han va väcktare men fatta mina tankar när en kille i uniform överraskar en när man kommer ut från duschen och ingen annan är i närheten haha!!



Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0