NYA INKÖPET!

Jag har under ett tag nu funderat på att köpa en ny kamera för ja vill ha lite mer megapixlar (min är 7.0) sem vill ja jätte gärna ha en rosa också och ja har tittat runt lite på nätet i några veckor men nu nyss har ja äntligen hittat den jag SKA ha =)

Det är en rosa kamera, som du kan ha både över och under vattnet, är det inte lite coolt?? tycker jag iaf! =) här e lite fakta

- 10 megapixlar
- 3x optisk zoom
- 2,7 tums LCD-display
- Bildstabilisator
- Ansiktsigenkänning
- Vattentät ner till 3 m



cool va?? me love! så den ska jag ha!

Kommentra
Jag har talat: Jerry Andersson

HAha sån där tänkte och oxå köpa fast blå xD men jag köpte en annan xD men tack för kommentaren... dra in ett videoinlägg och skriv på min blogg så får ja kolla på din :D ha det bra<3

2009-08-15 @ 01:00:37
URL: http://jerryiam.blogg.se/
Jag har talat: J

Cool Kamera, men den ser lite klumpig ut?:P

2009-08-15 @ 11:30:59
URL: http://enjoche.bogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0