NAGLAR!

Då har yttligare en dag gått och jag har egentligen inte gjort något nödvändigt idag (a)
Har fixat mina naglar och sen har ja städat lite i badrummet, de e väll allt ;p
tittat tv och suttit vid datan ;p får väll se till att hitta något att göra imorgon =)
Nu väntar ja bara på att mamma ska komma hem, hon e och handlar, kylskåpet e nästan tomt och ja har inte haft pengar att köpa mat för, så har ätit lite av saker som finns i frysen, mixat lite, kul faktiskt!
men dom kommer hem idag och åker imorgon igen så då kan de va nice om de finns lite mat och så.
Plus att hon skulle köpa choklas till mig som ja e jätte sugen på (a)
aja nu ska ja titta på tv och ta de lugnt puss!


innan ja klippt och filat ner dom


fick bli vita toppar denna gång =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0