NAGEL-TIME!

Har precis klippt av mina naglar igen =( men har tänkt att spara ut dom igen som ja hade för länge sen =)
Så nu klippte ja dom och sen hade ja på trind nail repair som är som ett genomskinligt nagellack man målar på som förstärker naglarna, och sedan på de har ja ett rosa glittrigt nagellack =)
Målade även tå naglarna, tihi! tyvär får ni ingen bild för kameran i på laddningen men naglar har ni ju förhoppningsvis sätt förut ;) haha!!
nu ska ja lyssna på musik medans naglarna torkar så hörs vi sen, puss! =)

Kommentra
Jag har talat: Bloggpojken-Ingen mer än Joakim Törndahl

nej vrf ska jag göra de(A)

2009-08-30 @ 18:17:38
URL: http://joakimtorndahl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0