MÖRKÖ

Tjabba!!
har precis kommit tillbaks till huset här igen, vi var nere vid en brygga nyss, mysmys =)
nu väntar jag på kaffe, har inte fått mycke sömn inatt alltså, börja med attn tobbe snarka så ja inte kunde sova så ja la mig på soffan, där blev ja först väckt av katten, sen kl 6 av solen, sen 7 av en väckarklocka, 8 av en fluga, 9 av tobbe, 10 och sen 11 av att syrran ringde suck haha!! men kaffe löser allt ;)
ska ju på födelsedagsfirande sen hos ellen som fyller 9 eller något sånt tror jag =)
aja nu väntar dom andra på att jag ska bli klar så vi kan titta på film eller något.
men skriver när ja kommer hem så får ni bilder då också =)
puss!!

Kommentra
Jag har talat: jonna

Okej vad e överraskningen för något? Jag e nyfiken

2009-08-16 @ 14:50:52
Jag har talat: Eva

Menar du Mörkö, där söder om Södertälje? Där har jag varit några gånger. När jag letade efter sommarstuga bland annat.

2009-08-16 @ 19:01:31
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Jag har talat: Nettan,

Fin blogg :) Och vad jobbigt det låter att bli väckt så många gånger av olika saker.. Sånt är verkligen irreterande :P

2009-08-16 @ 19:22:06
URL: http://dreamsandreality.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0