LYX!

sådär då e jag färdig =)
men ska inte åka riktigt än, va nämligen så att Tobias fick ett jobb i viksjö och här bor ju jag så de passade ju skit bra!! =) så slipper ja åka så långt för att möta honom så det passar ju perfekt! jag skulle ju egentligen gått upp vid 7 imorse men va så jävla trött så kände bara att om ja skulle gått upp då så skulle jag bara sitta och sova i bilen och hur kul är det liksom, nej då va de bättre att sova ngr timmar till och sen va relativt pigg, så de kanske var ödet som gjorde så jag sov lite till för då blir ja ju hämtad här i viksjö istället haha ;)
Ska iaf inte glömma ta mina vitaminer och järntabletter idag iaf för ja kanske blir lite piggare om jag tar dom också, men e så jävla dålig på det, jag hatar att ta tabletter och att då käka 6 tabletter om dan käns inte så jävla bra, så min gärna förtränger det istället, inte så bra kanske, menmen nu kommer lite snygga bilder på mig idag =D


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0