LUGNAT MIG LITE =)

Sådär förlåt underbara läsare ;) gjorde av med lite agretioner(stavelse??) i tidigare inlägg och de finns mycket kvar innom mig I promise, tur att mamma kom i sista sek till vår stuga på landet annars hade de kunnat sluta illa...
Ska iaf försöka samla krafter att laga middag och vänta på tvättmaskinen så ja kan slänga in nästa maskin, var ju öl över all packning och allt, duschade av min handväska och torkade av alla grejer nu när ja kom hem och tvättar exakt alla kläder även fast ja inte använde alla.. somsagt va e de roliga med att hälla öl över saker?? menmen..
Lägger inte bilder och sånt på den trevliga delen av kvällen senare, pussar!!

Kommentra
Jag har talat: hmm

Som sagt hällde ingen av oss öl på era saker med flit.. Fan snackar du om? Vi kan ha spillt men isåfall var det inte med flit det borde du förstå själv.

2009-08-02 @ 20:20:14
Jag har talat: Anonyma sarah

Anledningen till att vi drog hem var att vi hade städat och inte ville vara mer med dig och din bitglada vän, och du kanske inte slog men du skyller precis allt som hänt på mig och "den andra" Du vill inte va arg på nicke för det skulle bli komplicerat eftersom du och camilla är vänner, men det betyder fan inte att du kan lägga allt på mig. Ni var fan i huset också allt är inte vårat fel även om det passar dig att säga så, ta på dig lite jävla ansvar. Och det var inte jag som puttade dig.



Det var ett jävla tjat om min självkänsla och att jag ska mogna upp det vet du ju väldigt mycket om eller hur? Och vad snackade ni för skit till din morsa om att jag vart dum mot dig hela dagen, du och jag är ju likadana mot varandra och det har alltid varit på skämt, Du tog till exempel en spegel vände mot mig och sa fyfan va ful tavla jag bryr mig inte ett skit men du skulle väl gnälla över att jag ljög om jag inte kom med exempel.

Min personlighet duger fint för mig om jag var som dig hade jag däremot gnagt av mina pulsådror :)



På tal om mogna saker du sa igår att du skulle "köpa en pistol och skjuta mig" Moget med mordhot sötnos.

2009-08-02 @ 21:46:17
Jag har talat: Anonyma sarah

Anledningen till att vi sa för att det är kul, är för att ni skrek på oss fyra timmar och vi tröttnade. Ni skyllde allt på oss och hur dumma i huvudet vi än är så häller vi förfan inte ut öl på golvet med flit.

2009-08-02 @ 21:49:31

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0